loading...
محفل عشق
میلاد پی چری بازدید : 81 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

خدایا تمام گناهان کسانی که بر من حقی دارند را بیامرز و به حق محمد و

 آل محمد حق الناسی که بر گردن من است را به پاس این دعا و پشیمانی

 و ندامت من بر من ببخش البته اگر به افرادی که حقی بر گردنتان دارند دسترسی دارند اگر مفسده ای ندارد بایداز خودشان طلب حلالیت کرد من بیشتر منظورم به آن افرادی است که دسترسی بهشان ندارم یا مفسده ای وجود دارد

اللهم صل علی محمد و آل محمد

روایتی از امام صادق (علیه‌السّلام) :
إِذَا دَعَا الرَّجُلُ لِأَخِيهِ بِظَهْرِ الْغَيْبِ نُودِيَ مِنَ الْعَرْش
اگر شخصی در پشت سر برادر مؤمنش برای او دعا کند، ، از عرش ندا می‏شود
ِ وَ لَكَ مِائَةُ أَلْفِ ضِعْفِ مِثْلِهِ
برای تو صدهزار برابر مثل او است ( صد هزار برابر براي تو است)
وَ إِذَا دَعَا لِنَفْسِهِ كَانَتْ لَهُ وَاحِدَةٌ. فَمِائَةُ أَلْفٍ مَضْمُونَةٌ خَيْرٌ مِنْ وَاحِدَةٍ
لَا يَدْرِى يُسْتَجَابُ لَهُ أَمْ لَا
اين در حالي است كه اگر براي خودش دعا مي‏كرد،
فقط به اندازه همان يك دعايش به او داده مي‏شد.
پس دعای تضمین شده ای که صدهزار برابر آن داده می شود بهتر است از دعایی
(دعای شخص دعا کننده برای خود) که معلوم نیست مستجاب بشود یا نشود.
« من لا یحضره الفقیه جلد دوم صفحه۲۱۲ »

نوشته شده در یکشنبه سی ام مهر 1391ساعت 23:10 توسط ا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • روز شمارمحرم
    روزشمار محرم عاشورا
    ساعت وتاریخ سایت
    تاریخ روز
    وضعیت یاهو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 408
  • بازدید کلی : 21,032
  • روز شمار فاطمیه
    روزشمار فاطمیه
    روز شمار عید قدیر
    روزشمار غدیر
    زیارت آنلاین
    پخش زنده حرم