loading...
محفل عشق
میلاد پی چری بازدید : 144 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

دعا برای رفع چشم زخم 


اعوذ با لله الواحد الماجد من کل عدو و حاسد

بسم الله الرحمن الرحیم

الله لا اله الا هو الحی القیوم (قل هو الله را تا اخر بخوان) لا تخذه سنه و لا نوم له ما فی السموات و ما فیالارض من ذاالذی یشفع عنده الا باذنه یعلم ما بین ایدیهم و ما خلفهم و لا یحیطون بشی من علمه(قل اعوذ برالناس را بخوان) الا بماشاء وسع کرسیه السموات الارض(قل اعوذ برالفلق را بخوان) و لا یوده حفظهما و هو العلی العظیم(سوره کافرون را بخوان) لا اکراه فی الدین قد تبیین الرشد من الغی فمن یکفر بالطاغوت و یومن بالله فقد استمسک بالعروه الوثقی لا نفصام لها والله سمیع علیم (بعد سوره نصر را بخوان)الله ولی الذین امنو یخرجهم من الظلمات الی النور (بعد سوره حمد را بخوان )والذینکفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون.


** امام صادق علیه السلام فرمود : هر گاه گرفتار شدی دست خود را مقابل رویت بردار و بگو :

باسم الله العظیم رب العرش العظیم  الا ذهبت و انقرضت

** و همچنین فرمود دست مقابل صورتت بگیر و حمد و توحید و فلق و ناس را بخوان و هر دو کف دست بر صورت بکش خداوند ترا از گزند آن حفظ میکند.

** هر کس سوره قلم را 10 بار بخواند از نظر بد در امان است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • روز شمارمحرم
    روزشمار محرم عاشورا
    ساعت وتاریخ سایت
    تاریخ روز
    وضعیت یاهو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 326
  • بازدید کلی : 20,950
  • روز شمار فاطمیه
    روزشمار فاطمیه
    روز شمار عید قدیر
    روزشمار غدیر
    زیارت آنلاین
    پخش زنده حرم