loading...
محفل عشق
میلاد پی چری بازدید : 177 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

سوره زیر را در خانه‌اي كه سحرشده باشد بخوانید هم جایش معلوم می شود هم اینکه باطل خواهد شد انشاء الله

بسم الله الرحمنالرحيم إِذَا الشَّمْسُ كُوِّرَتْ وَإِذَا النُّجُومُ انكَدَرَتْ وَإِذَا الْجِبَالُ سُيِّرَتْ وَإِذَا الْعِشَارُ عُطِّلَتْ وَإِذَا الْوُحُوشُ حُشِرَتْ وَإِذَا الْبِحَارُ سُجِّرَتْ وَإِذَا النُّفُوسُ زُوِّجَتْ وَإِذَا الْمَوْؤُودَةُ سُئِلَتْ بِأَيِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ وَإِذَا الصُّحُفُ نُشِرَتْ وَإِذَا السَّمَاء كُشِطَتْ وَإِذَا الْجَحِيمُ سُعِّرَتْ وَإِذَا الْجَنَّةُ أُزْلِفَتْ عَلِمَتْ نَفْسٌ مَّا أَحْضَرَتْ فَلَا أُقْسِمُ بِالْخُنَّسِ الْجَوَارِ الْكُنَّسِ وَاللَّيْلِ إِذَا عَسْعَسَ وَالصُّبْحِ إِذَا تَنَفَّسَ إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ ذِي قُوَّةٍ عِندَ ذِي الْعَرْشِ مَكِينٍ مُطَاعٍ ثَمَّ أَمِينٍ وَمَا صَاحِبُكُم بِمَجْنُونٍ وَلَقَدْ رَآهُ بِالْأُفُقِ الْمُبِينِ وَمَا هُوَ عَلَى الْغَيْبِ بِضَنِينٍ وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَيْطَانٍ رَجِيمٍ فَأَيْنَ تَذْهَبُونَ إِنْ هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ لِمَن شَاء مِنكُمْ أَن يَسْتَقِيمَ وَمَا تَشَاؤُونَ إِلَّا أَن يَشَاء اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ.

میلاد پی چری بازدید : 144 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

دعا برای رفع چشم زخم 


اعوذ با لله الواحد الماجد من کل عدو و حاسد

بسم الله الرحمن الرحیم

الله لا اله الا هو الحی القیوم (قل هو الله را تا اخر بخوان) لا تخذه سنه و لا نوم له ما فی السموات و ما فیالارض من ذاالذی یشفع عنده الا باذنه یعلم ما بین ایدیهم و ما خلفهم و لا یحیطون بشی من علمه(قل اعوذ برالناس را بخوان) الا بماشاء وسع کرسیه السموات الارض(قل اعوذ برالفلق را بخوان) و لا یوده حفظهما و هو العلی العظیم(سوره کافرون را بخوان) لا اکراه فی الدین قد تبیین الرشد من الغی فمن یکفر بالطاغوت و یومن بالله فقد استمسک بالعروه الوثقی لا نفصام لها والله سمیع علیم (بعد سوره نصر را بخوان)الله ولی الذین امنو یخرجهم من الظلمات الی النور (بعد سوره حمد را بخوان )والذینکفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون

میلاد پی چری بازدید : 94 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

مصونیت از حوادث

امام رضا (ع ) فرمود: هر که به وقت سوار شدن گوید: بسم الله لا قوة الا بالله الحمد لله الذى سخر لنا هذا و ما کنا له مقرنین (به نام خدا و جز از طرف خدا نیرویى وجود ندارد، سپاس خدایى را که این مرکب را براى ما تسخیر کرد، وگرنه ما قادر بر تسخیر آن نبودیم )، جان او و مرکبش مصون بماند، تا این که فرود آید.

miladpachri بازدید : 81 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

بهترین و پاکیزه‌ترین درآمد چیست؟


سلام به کسب درآمد و تأمین معاش، یک نگاه موکد دارد تا یک تعادل منطقی بین دنیا و آخرت ایجاد شود.

معیشت مسأله‌ای است که می‌تواند در جنبه‌های مختلف زندگی انسان تأثیر بگذارد و به ویژه زمانی که به رکود یا فقر بیانجامد این تأثیر شدت منفی بیشتری گرفته و حتی به تخریب نیز مبدل می‌شود. بنابراین باید در کسب درآمد به مهمترین مساله یعنی پاکیزگی و طهارت آن توجه کرد.

miladpachri بازدید : 77 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)
 دکتر اقبال، از سال ۲۰۰۰ م. مشغول پژوهش در مورد دارویی برای بیماران سرطانی صعب‌العلاج با تکیه بر تأثیرات تربت امام حسین(عليه السلام) است.

 

بر اساس گزارش «خبرگزاری نون الأخباریه» او در سال ۲۰۱۲ م. چهل و پنج بیمار مبتلا به سرطان کبد را در پاکستان، با این دارو که وی آن را «تراب الشفاء» می‌نامد، درمان کرده است؛ در حالی‌که هیچ نشانه‌ای از بازگشت علائم این بیماری در این افراد مشاهده نشده است. وی همچنین دویست بیمار مبتلا به التهاب ویروسی کبد را با همین دارو معالجه کرده است.
میلاد پی چری بازدید : 127 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

بعضی‌ها توبه می‌کنند، اما هنوز دلشان به آن گناه علاقه دارد؛ لذت آن گناه هنوز برایشان هست؛ اینکه فرد آن گناه را نمی‌کند قدم بسیار بزرگی برداشته، اما اگر بخواهد پاک پاک شود، آن خیال و علاقه هم باید از بین برود.‌

حجت‌الاسلام محمدعلی جاودان از استادان برجسته اخلاق است که در طی دوران زندگی و تحصیل حوزویشان از محضر استادان برجسته‌ای از جمله آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، آیت‌الله خوانساری، آیت‌الله حق‌شناس و علامه عسکری بهره‌مند شده اند.

میلاد پی چری بازدید : 138 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

مراسم ویژه لیلة‌الرغائب در 2 هزار امامزاده و بقعه متبرک برگزار می‌شود 

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف از برگزاری مراسم ویژه لیلة‌الرغائب در 2 هزار امامزاده و بقعه متبرک در سراسر کشور خبر داد.

میلاد پی چری بازدید : 92 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

بعضی‌ها توبه می‌کنند، اما هنوز دلشان به آن گناه علاقه دارد؛ لذت آن گناه هنوز برایشان هست؛ اینکه فرد آن گناه را نمی‌کند قدم بسیار بزرگی برداشته، اما اگر بخواهد پاک پاک شود، آن خیال و علاقه هم باید از بین برود.‌

حجت‌الاسلام محمدعلی جاودان از استادان برجسته اخلاق است که در طی دوران زندگی و تحصیل حوزویشان از محضر استادان برجسته‌ای از جمله آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، آیت‌الله خوانساری، آیت‌الله حق‌شناس و علامه عسکری بهره‌مند شده اند.

میلاد پی چری بازدید : 95 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

شیعه در لغت و اصطلاح

شیعه در لغت بر دو معنا اطلاق می شود، یكی توافق و هماهنگی دو یا چند نفر بر مطلبی، و دیگری، پیروی كردن فردی یا گروهی، از فرد یا گروهی دیگر. و در اصطلاح به آن عده از مسلمانان گفته می شود كه به خلافت و امامت بلافصل علی ـ علیه السلام ـ معتقدند، و بر این عقیده اند كه امام و جانشین پیامبر

ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ از طریق نصّ شرعی تعیین می شود، و امامت حضرت علی ـ علیه السلام ـ و دیگر امامان شیعه نیز از طریق نص شرعی ثابت شده است.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • روز شمارمحرم
    روزشمار محرم عاشورا
    ساعت وتاریخ سایت
    تاریخ روز
    وضعیت یاهو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 319
  • بازدید کلی : 20,943
  • روز شمار فاطمیه
    روزشمار فاطمیه
    روز شمار عید قدیر
    روزشمار غدیر
    زیارت آنلاین
    پخش زنده حرم